Reklamace a vrácení zboží
Přibližně 3-4 zákazníkům ze 100 se stane, že nejsou se svou objednávkou zcela spokojeni. Tento fakt nás velice mrzí a snažíme se jejich míru nespokojenosti snížit naším proaktivním přístupem při řešení problémů.
Nejčastější situace:
Chci vrátit zboží
Ze zákona máte nárok na vrácení do 14 dnů. Pravdou je, že si na termín úplně nehrajeme, ale objednávky z roku 2013 nám prosím nevracejte, to už trochu mimo mísu. Důvod uvádět nemusíte, ale když ho zmíníte, tak nám pomůžete na sobě máknout a do příště se zlepšit.
Chci reklamovat zboží
Pokud se něco "poondilo" a je možné to napravit, tak tak učiníme. Bez odmlouvání.
Dovolujeme si doplnit informaci, že záruční doba činí 24 měsíců a počíná převzetím zboží kupujícím.
Jak to zprocesovat?
- Pro všechny uvedené situace máme k dispozici formulář, který Vám usnadní vrácení formulář si můžete stáhnout ZDE.
- Zboží nám pošlete společně s vyplněným formulářem na naši adresu: Chevronnutrition.cz, Nerudova 50, Podbořany, 441 01, tel.: +420 770 189 585
- My se tomu obratem pověnujeme a sdělíme Vám řešení.
Tajný tip na závěr!
Nechcete platit za dopravu, když nám něco vracíte?
- Skočte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a řekněte, že máte zpětnou zásilku a chcete ji poslat s tímto kódem:93980301.
- Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.
- Bez práce a zadarmiko.